دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1398 - 10:59
برای اولین بار؛

 جزوه تشکیلات دخترانه در فضای تشکل‌های دانشجویی منتشر شد

 جزوه تشکیلات دخترانه در فضای تشکل‌های دانشجویی برای اولین بار منتشر شد.
کد خبر : 403301
20c1a09a-5c4e-47f0-83b8-aeedec2de75a.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سامانه مدیریت تشکل‌های دانشجویی «کالک» به‌منظور ثبت تجربیات دانشجوهای فعال در تشکل و اشتراک‌گذاری آن‌ها با یکدیگر برای اولین بار در حوزه بانوان جزوه‌ی «تشکیلات دخترانه» را منتشر کرد.


جزوه‌ی تشکیلات دخترانه با توجه به جایگاه خاص زن در تشکیلات و نگاه تمدنی ویژه‌ای که انقلاب اسلامی نسبت به بانوان دارد. همچنین برای انجام کار تشکیلاتی، جمع‌آوری و نگارش و تدوین‌شده است.


ثبت تجربیات از دختران بسیج دانشجویی کشور گامی است که تشکیلات دخترانه در این زمینه برداشته تا بعدازآن با ثبت تجربه از بانوان سایر تشکل‌های دانشجویی در مسیر تکامل و تعالی رونده و پیشتاز باشد.


نتیجه‌ی مصاحبه با بیش از 40 دانشگاه مطرح و شاخص در کشور و نیز دریافت قریب به 200 تجربه‌ی تشکیلاتی از آن‌ها در زمینه‌ای «جذب، نقش‌آفرینی و مدیریت» ویژه دختران، انتشار جزوه‌ی «تشکلات دخترانه» است.


مجموعه کالک در نظر دارد تا در گام‌های بعدی خود به ارائه راهکار به جهت مرتفع کردن، دغدغه و رشد سطح فعالیت بانوان فعال در تشکل‌های دانشجویی بپردازد تا این فضایی که کمی بوی گم‌شدگی هویت دختران را می‌دهد، بهبود پیدا کند.


جزوه‌ی تشکیلات دخترانه را می‌توان با مراجعه به سایت کالک دریافت و یا برای دریافت مستقیم به اینجا مراجعه کرد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

برچسب ها: کالک
ارسال نظر
هلدینگ شایسته